2016/03/10

Ahoz aho jaialdia euskaltegira hurbilduko da



Ahoz-Aho jaialdiaren edizio berriak, zortzigarrena, ahozko tradizioko kontakizunak, literatur narrazioak, joko eszenikoak, poema musikatuak, deklamatutako bertsoak, hitz-jokoak eta beste ikuskizun mordo bat ekarriko ditu Ordiziara, denak ere ipuinetan oinarritutakoak. Ahoz Aho jaialdia pasa den martxoaren 5ean hasi zen, IV Narrazio lehiaketarekin, eta datorren astelehenean, martxoak 14, Ordiziako euskaltegira gerturatuko zaigu jaialdia, arratsaldeko seietan.

Euskal Herriko Autu Mautu etorriko da euskaltegiko ikasle eta irakasleak bere ikuskizunarekin liluratzeko asmoz. Hementxe duzue berari buruzko informazioa, sortzailearen eskutik :



Alberto Bargos, 1965, Meatzaldea, Euskal Herria. Duela 16 urte hasi nintzen ipuinak kontatzen, ahoz eta idatziz. Nire lehen semea jaio zenean hain zuzen ere. Kasualitateak ipuin-kontalari egin ninduen zalantzarik gabe.Baita nomada pixka bat izateak leku guztietan ikasiz baina egia da haur hezkuntzako maisua izateak trebatu ninduela.

Egun batean, lagun bat ondoan nuela bere gitarrarekin, jarri ginen aurreko aldiz eszenatoki baten gainean nahiz eta nik gehien bat gustuko dut , ikuslegoaren parean egotea… hurbiltasuna, begiez gozatzeko abagune paregabea… badakizue. Handik geroztik Euskal Herrian zehar nabil, nire Herri nimiƱo honetatik.

Nire hitzak bai airera bai paperera botatzen ditut eta, ondo pasatzeaz gain kutsu txiki bat utzi nahi dut beti: mundua hobetu dezakegula.



Ahoz Aho jaialdiari buruzko informazio gehiago hemen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina