2014/05/06

Ezetz esanahia asmatu!

 


EGAko goizeko taldekoek zenbait lokuzio aukeratu dituzte Mantxut izeneko webgunetik. Testuinguruan kokatu dituzte, euren esanahia asmatu ahal izateko. Ea lortzen duzuen!

1. Tabernan nengoen lagunekin eta dantzan hasi nintzenean itzalik gabe geratu nintzen.

2. Kotxea kolpatu zidan. Hori da alukia!

3. Ordaintzera nindoala, dirurik gabe nengoela konturatu nintzen.: uhaingi!

4. Zerbitzariari: garagardoa bazin bazun baso bitzen, mesedez.

5. Kotxean zilipituan iritsi nintzen Donostiara.

6. Hainbeste ikasi dut azterketetarako ezen izugarrizko fritomasa dudan!

7. - Hawaiko Ironmana egingo dut.
    -  Astoaren polainak!

8. Gaua iluna zen arren, Koldo eta biok izarrak zenbatzen aritu ginen. 

9. Londresen abokatu lanetan ari denetik ur handiko arraina bihurtu da.

10. Hainbeste ikasi dut azterketetarako non itsosupeteku fritomasa dudan!

Zuen erantzunen zain geratuko gara eta esango dizuegu asmatu duzuen ala ez. Animo!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina